We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

SPAM detektorius blokuoja naujienlaikius


Arturas-M
11-24-2013, 10:29 PM
Levai, čia ne sprendimas. Ne mano ir ne jūsų kompanijos reikalas kam ir kaip siunčia laiškus klientas, jeigu tai yra ne spam. Šiuo konkrečiu atveju, klientas pas mane jau eilė metų, su tuo pačiu forumu tarpe kitų, nebuvo nei vieno skundo. OVH nepakenčiamai kišasi ne ten kur reikia. Aš nematau jokių galimybių, kaip užregistruoti ~10000 o gal ir daugiau el pašto gavėjų, kurie registruoti ne pas mane. Tuo labiau neturiu jokios teisės, reikalauti iš kliento, kad jis savo adresatus kažkur tai registruotų, šis reikalavimas yra neteisėtas. Būkite žmonės, spręskite šią problemą. Negi man dabar reikia sukti galvą, kaip pasinaudoti kito duomenų centro paslaugomis tokiais atvejais? Žinoma tai nėra itin sunku,bet bendru atveju tokios kvailystės labai vargina ir atima bereikalingai daug laiko.

OVH spam detetavimo sistema alieka gerą darbą, tačiau ji yra kreiva. Palikite galimybę kai kuriuos IP adresus atjungti nuo šios sistemos.

Levasc
11-18-2013, 03:05 PM
Reikia perirti DNS nustatymus. SPF lauk reikia traukti siuniant server, arba dar galima sukurti atskir ra domenui, pvz. ml.domenas.tld ir j traukti SPF, taip pat patikrinti, kad IP rDNS atitikt domen.

Tuomet reikia naujienlaiki gavjus traukti subscribeme@mailvaccum.com ir atblokuoti IP per API6.
Jeigu IP vl traukiamas, tuomet reikie kreiptis antiddos.zendesk.com ir paaikinti situacij.

Arturas-M
11-11-2013, 04:41 PM
Dar vienas blokas visiškai be jokios logikos ir jokios informacijos. Labai informatyvu:

Here are some advanced details about your emails:
Destination IP: 205.188.103.2 - Message-ID: - Spam score: 303
Destination IP: 98.138.112.38 - Message-ID: - Spam score: 303
Destination IP: 50.87.53.45 - Message-ID: - Spam score: 303
Destination IP: 98.136.216.26 - Message-ID: - Spam score: 303
Destination IP: 65.55.37.120 - Message-ID: - Spam score: 303

Tyčiojatės gerbiamieji, ką aš daugiau galiu pasakyti.... tyčiokitės tyčiokitės, ateis ir mūsų valanda, kada pradėsime mes tyčiotis
Prisijungiau prie kliento serverio, matau exim mailque 2 laiškus. Kada iš serverio būna siunčiamas SPAM, laiškų būna tūkstančiai....

34h 2.1K 1VfNWA-0005kq-Ts <> *** frozen ***
root@

10h 1.6K 1Vfjzh-0005PL-F2 <> *** frozen ***
root@

Arturas-M
11-10-2013, 10:09 PM
OVH spam detektorius legalius klientų naujienlaiškius blokuoja su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Kaip spręsti šią problemą?
Iš ~5 IP, kurie papuolė į detektuotų tarpą, tik 1 IP realiai buvo probleminis. Visi kiti sukėlė tik bereikalingas diskusijas su klientais.
Viskas ką pastaruoju metu daro OVH yra absoliučiai nepatikrinta ir žalia. Kada baigsis visos nesamonės? Negi man dabar vien dėl tokių nesamonių galvoti kaip ir kur kelti klientus....?