OVH Community, your new community space.

Pagalba 2010 beta


oles@ovh.net
11-23-2009, 09:08 PM
Sveiki,

Rytoj bus griausminga...

Kitaip būti negali...

Nuo 2008 gruodžio (visus metus!) dirbome prie OVH pagalbos 24 valandas per
parą telefonu, el. paštu ir jabber protokolu. Be to, 2008 išskaidėme pagalbą į
3 skyrius: komercinę, techninę ir gedimų. Kol kas pavyko įgyvendinti tik 24
valandų gedimų pagalbą už vietinių skambučių kainą. Po to samdėme naujus
darbuotojus, kiekvieną mėnesį galėjome juos apmokyti ir mokėme, mokėme,
mokėme. Mūsų verslas yra labai specifinis ir tik po ilgų darbo, skaitymo ir
bandymų valandų tapome tikrais Džedajais, galinčiais nustatyti IP paketo
kokybę naudodami tik traceroute. Nuo pat šių metų pradžios, po mokymų naujos
komandos vykdė techninę ir komercinę pagalbą el. paštu ir manome, kad jau
atėjo laikas pasukti pagrindiniu keliu: teikti komercinę ir techninę pagalbą
telefonu.

Rytoj dieną mūsų telefoninės pagalbos skyrius padvigubės. Žinome, kad kokybė
nebus pati aukščiausia ir prireiks nemažai laiko, kol kariai užsitarnaus tikro
kario vardus. Pirmyn.

Ačiū už jūsų kantrybę ir supratimą sprendžiant būsimas problemas. Mirtinais
atvejais naudokite mano el. paštą oles@ovh.net. Aš esu tam, kad išklausyčiau
visą blogą nuomonę apie OVH, apie teikiamą pagalbą, kadangi tai yra
vienintelis kelias į priekį.

Manome, kad įsibėgėjimui reikės maždaug 3 savaičių. Tuo pat metu pradėsime
gedimų pagalbą 12 kalbų. Tai padvigubins mūsų galias. Po to beliks pradėti
bendradarbiavimo keitimą su dideliais klientais ir perpardavėjais, kad
padėtumėm jiems bendraujant akis į akį. Manome, kad tai prasidės sausį/sausio
pabaigoje, viskas jau paruošta ir jūsų atsiliepimai apie pagalbą turėtų būti
„Dievinu OVH pagalbą!“ arba „Kokia pagalba!“, arba... Tam skiriame daug lėšų,
labai daug lėšų, kadangi žinome, kad tai įmanoma... Taigi, OVH turi būti
techniškai ir komerciškai pažangiausia, arba, kaip mes sakome,
funkcionaliausia ir emocionaliausia.

Pagarbiai,
Octave