We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Strato


Gyvai
10-05-2009, 08:38 AM
Dėl to, kas išsakyta, sutinku visomis keturiomis. Tačiau niekada nebus taip, kad visi klientai bus patenkinti perpardavimu. Tikrai bent jau pusė rėks (nes paprastai sakant retai kada išgirstama) „veto“.

Kas liečia perpirktų klientų aptarnavimą, tai jau nupirkusios kompanijos problema. Man kirba vienas klausimas, ar tikrai jie šaltai ir atsainiai bendravo tik su staiga įgytais klientais, ar jie taip bendrauja su visais?

Arturas-M
10-02-2009, 08:56 PM
Senokai stebiu kas darosi Europos DC rinkoje. Iš patirties kliento, kurį su visais serveriais perpirko viena kompanija iš kitos galiu pasakyti, jog daugiau nenorėsiu, kad mane pirktų ar parduotų. Istorija tokia - savo laiku turėjau 13 (gal dėl skaičiaus taip nepasisekė) serverių webperoni./de. Taip pat iš patirties galiu pasakyti, kad tai buvo vienas geriausių mažų serverių pardavėjų Europoje. Maža kompanija, gana šiltas bendravimas ir tt. Po kokių kelių metų darbo, man webperoni paliko pačius geriausius prisiminimus. Taigi webperoni ir mane su visais mano (ir klientų kartu) serveriais nupirko BSB. Nujaučiau, kad kažkas vyksta kokia pusmetį prieš atsirandant oficialiai informacijai, nes pradėjo atsirasti įtampa bendravime su supportu. Laukiau kas bus toliau su didele įtampa. Pati popirkiminė migracija didelio skausmo nesukėlė, kažkiek valandų offline ir daug maž pradėjo viskas veikti, du ar trys serveriai nepasileido, atseit buvo maitinimo blokų gedimai. Po to kokį mėnesį vis dar kažkas atsitikdavo tačiau susitvarkė gana neblogai. Tačiau prasidėjo neusipratimai dėl to, kad skirtinga tinklo infrastruktūra, prapuolė individualus priėjimas prie kliento problemos, bet kokia pomigracinė problema sprendėsi siaubingai skausmingai. Susidarė toks įspūdis, kad „nupirkti“ klientai patapo antrarūšiais. Rezultate, pas mane dabar liko 2 serveriai BSB ir aš jų atsikratysiu iš karto, kai klientai pareikš bent menkiausią norą ir daugiau niekada net nepažiūrėsiu į tą pusę

Dabar stebiu panašią velniavą kitame DC, kur serverių turiu daug daugiau, ir jau nelaukdamas problemų pradedu kai kuriuos migruoti į kitus DC, kad sušvelninti galimas problemas.

Reziume: klientų pirkimas/pardavimas yra blogis, prieš tai reikia atsiklausti ką galvoja klientai. O Strato, tikrai nepirkčiau, nesukėlė pasitikėjimo niekada

Gyvai
10-01-2009, 08:55 AM
Tekstas jau verčiamas į LT kalbą. Atsiprašome už nepatogumus, ne už ilgo pamatysite vertimą.

Arturas-M
10-01-2009, 08:45 AM
Labai įdomu, tačiau el. vertėjas nelabai padeda, sunkokas tekstas. Gal atsiras mokančių Prancūzų kalbą?

P.S. Beje, forumo administratorius turėtų susirūpinti perkoduoti forumą į UTF-8 jeigu jau čia atsiranda multikalbė.

oles@ovh.net
10-01-2009, 05:26 AM
Laba diena,

Prieš keletą mėnesių mes pranešėme apie savo susidomėjimą išnagrinėti „Strato“ įsigijimo galimybes bei galimą šio Vokietijos svetainių prieglobos tiekėjo pirkimą. Rugpjūčio mėnesį mums buvo leista suprasti, kad Ovh nėra pageidaujama šiame procese. Iš tiesų mes negalėjome gauti apie „Strato“ net paprasčiausios informacijos (taip pat beveik viešos), kuri yra reikalinga įsigijimo išnagrinėjimui (su bankais ir t.t.). Mums buvo pasakyta, kad Ovh, norėdama gauti „Strato“ finansinę informaciją, pirmiausia turi pateikti savąją (euhh... kas yra parduodamas šioje situacijoje?). Tai ypač nesuprantama, kadangi tuo pačiu metu mes bendravome su keletu verslo bankų (susidomėjusių padėti mums šioje operacijoje), kurie gavo visą būtiną informaciją ir mums ją pateikė. Trumpiau tariant, mes nusprendėme, kad tokia situacija yra nelogiška ir už to kažkas slypi. Norėdami įsitikinti palaukėme rugsėjo mėnesio ir, kai niekas nepasikeitė, paskelbėme, kad procesas įvyks be Ovh. Nupirkti kitus, taip, ne, galbūt, tačiau ne tokiomis sąlygomis, kada iškyla grėsmė prarasti mūsų pačių autonomiją. Ovh lieka paskutinė nepriklausoma svetainių prieglobos (hostingo) teikėja Europoje ir auga savo veiksmų laisvės, kuri jai suteikia galimybę eiti ten, kur kiti konkurentai nebūtinai nueis, dėka. Šitaip Ovh gali sau leisti keisti linijas, užginčyti rinkas, pateikti naujoves, išbandyti technologijas ir kodėl nesukūrus naujų rinkų, nes mes sutinkame su nesėkmių rizika. Iš tiesų mes manome, kad negalima rizikuoti dėl sėkmės be rizikos suklysti. Ir mūsų dabartinė laisvė mus suteikia tokią galimybę. Galų gale, klientas visada turi pačias naujausias, „šios akimirkos“ inovacijas, idėjas bei prieinamas kainas. Taigi šioje istorijoje jis yra nugalėtojas. Tai mes galime suprasti iš to, kad jis ir toliau – diena po dienos - mumis pasitiki. Savo užsakymų dėka klientas padeda mūsų plėtros modeliui, kuris remiasi „win – win“ sistema. Mes labai džiaugiamės galėdami „eksportuoti“ šią sistemą į 11 Europos šalių ir suteikti galimybę kitiems klientams Europoje mėgautis šiuo veikimo principu – kitokiu, stebinančiu, tokiu, kuriuo kartais sunku patikėti. Kadangi 1/5 mūsų prekybos apyvartos nuo šiol sudaro filialų apyvarta, mes manome, kad esame teisingame kelyje įgyvendinti tai visoje Europoje.

Linkėjimai

Octave