oles@ovh.net
11-29-2010, 02:14 PM
Laba diena
Vienerius metus OVH diegė emocinę strategiją. Pagrindinis tikslas yra papildyti funkcionalią strategiją, kuri 10 metų vedė mus į sėkmę, emocionalia dalimi, kad ši dar 10 metų vestų mus.
Tačiau kas yra emocionali strategija? Tai ilgi debatai, kurių išvada gana diskutuot...
Kalbant apie debatus, keletas video:
http://www.channelinsider.fr/fr/entr..._et_interviews
1-ame įraše pavyzdys, kaip emociją paversti veiksmu. Paskui palyginkite tai su kitais rinkos aktoriais. Dar vėliau nuspręskite, ar tai eina keliu, ar į sieną.
Taigi... nereikia bijoti mūsų emocijų...
Linkėjimai,
Octave
Vienerius metus OVH diegė emocinę strategiją. Pagrindinis tikslas yra papildyti funkcionalią strategiją, kuri 10 metų vedė mus į sėkmę, emocionalia dalimi, kad ši dar 10 metų vestų mus.
Tačiau kas yra emocionali strategija? Tai ilgi debatai, kurių išvada gana diskutuot...
Kalbant apie debatus, keletas video:
http://www.channelinsider.fr/fr/entr..._et_interviews
1-ame įraše pavyzdys, kaip emociją paversti veiksmu. Paskui palyginkite tai su kitais rinkos aktoriais. Dar vėliau nuspręskite, ar tai eina keliu, ar į sieną.
Taigi... nereikia bijoti mūsų emocijų...
Linkėjimai,
Octave