OVH Community, your new community space.

interteam


oles@ovh.net
09-23-2010, 05:18 PM
Laba diena,
Tai nėra pranešimas, o pasidalijimas informacija su tais, kuriuos domina OVH augimo metodai ir būdai. 1999 OVH buvau vienas, 2010 mūsų daugiau nei 300. Ir OVH dar turi augti, kad užtikrintų plėtrą bei paslaugų kokybę.

Siekdami pagerinti vidinį stebėjimą ir komunikaciją, stipriname ekipas „interteam“ komandomis po 5 žmones. Nerasite geriau už „sugrupuotą“ 2 - 9 žmonių organizaciją. Be to, numatytas „grupių“ ir vykdomų, plėtojamų bei diskutuotinų projektų skaičius todėl mums reikia asmenų, kurie užtikrins informacijos kokybę viduje.

Kokią problemą reikia pašalinti?

Problemos, su kuriomis susiduriame, kasdien pateikiamos adresu http://travaux.ovh.com. Ten yra visi darbai. Po keletą per dieną. „Ar mane, OVH klientą, liečia tas darbas? O tas? Aš nežinau. Reikia, kad suprasčiau, ką jis reiškia ir tik tada galėsiu žinoti, ar tai mane liečia. Ir dar...“. Tai yra būtent tai, kas vyksta viduje, gausybė informacijos plaukia visomis kryptimis ir sunku susigaudyti, kam ji skirta. Be to, svarbesnių dalykų analizei išsprendimui reikia nemažai laiko.

Taigi, vietoje „hub“ tipo komunikacijos norime įdiegti „switch“ komunikacijos būdą. Kitaip sakant, neklasifikuotai pateikti tik visus dominančią informaciją. Vietoje to, informuoti tik tuos žmones, kuriuos tai liečia. Viskas Tačiau tai pakankamai sudėtinga...

Jeigu vidinės komunikacijos tvarkymas bus sėkmingas, galėsime išaugti iki 500 ar 1000 asmenų (jeigu ir toliau užsakinėsite mūsų paslaugas...), taip pat pagerinsime bendravimo su jumis priemones. Vietoje informacijos „transliavimo“ per „travaux“ puslapį ar masinio laiškų siuntimo, susisieksime su jumis tik tada, kai problema lies jus tiesiogiai. Ir netrukdysime jūsų, jeigu problema jūsų nelies.

Volia. Šis pranešimas nėra labai svarbus... Tačiau visi susiduriate su tokiomis problemomis, galbūt šis laiškas jums pakiš naują idėją.

Linkėjimai,
Octave