We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Pagalba


oles@ovh.net
09-23-2010, 05:58 PM
Laba diena,
Pastaruosius 2-3 metus Ovh atliko įvairius keitimus pagalbos organizavime. Visa tai buvo atliekama siekiant prisiderinti prie klientų poreikių. Taip pat pagerinome techninės ir komercinės pagalbos kokybę, tačiau vis tiek neišsprendėme visų problemų.

Paskutinis keitimas buvo komercinės pagalbos (tikrosios) įsteigimas. Gali pasirodyti keistai, tačiau OVH niekada neturėjo tikros komercinės pagalbos, kad per daug nesustiprintų pardavimų. Mūsų pastangos (komercinės) apsiribodavo „daugiau už mažesnę kainą“ ir visa tai buvo grindžiama naujomis technologijomis pigiau Ir jeigu su mumis susisiekdavo klientas, mūsų darbas likdavo grynai „funkcionalus“. Užsakymo atlikimas. Toks mūsų darbas.

Pradėję teikti telefonijos paslaugas pajautėme „emocionalaus“ bendravimo su klientais poreikį ir tam dar didesnis poreikis yra interneto prieigos, ADSL, SDSL paslaugoms. Todėl visur ieškome komercinių klientų, kuriems reikia įrankių darbui arba priversti dirbti mūsų ekipas. Tuo pat metu GS (Globas Solution) pasiūlymai puikiai veikia. Turime nemažai klientų, laukiančių Private Cloud Computing ir jos „Managed“ versijos. Be to, norime sukurti ryšį (pagaliau) su perpardavėjais, kurie nenori kalbėti vien tik apie kainą. Sustabdėme ovh.biz projektą, kad pereitume prie mažiau virtualaus ryšio, kur OVH galėtų teikti verslo pranešimus.

Dėl to nusprendėme sukurti naują grynai komercinę ekipą. 40 asmenų (numatyta data 2010 vasaris) dirbs Lilyje, EuraLille 16 aukšte (įspūdingas Lilio vaizdas), 1 minutė nuo TGV stoties. Taip sukursime komercinius santykius su tais, kurie norės mus matyti, taip pat su tais, kurie susisieks virtualiai, el. paštu ar telefonu. Kartais rankos paspaudimas duoda daugiau nei kilometro ilgio laiško perskaitymas.

Kalbant apie telefoną ir el. paštą, bus vienas numeris (10XX ir nemokamas) visiems OVH klausimams. Komerciniams, techniniams ir gedimams. Taip pat pašalinsime apmokestinamą numerį (nuo 2011 sausio, kai Lilio ekipa taps visiškai funkcionali). Pagalba bus matoma ir klientai bei perpardavėjai galės lengvai ja pasinaudoti, „susisiekti geografiškai“.

Dabartinė OVH komercinė, techninė ir gedimų pagalba liks Ovh. Šie asmenys turi kelių metų patirtį OVH ir pradės tekti VIP pagalbą. VIP pagalba liks vienintelė mokama pagalba (600€ be PVM/metams). Tai kiekvienam klientui suteikia asmeninį bei techninį kontaktą, didesnį lankstumą kalbant apie specifinius poreikius ir priemones, taip pat kasdieninį darbą. Šios pagalbos pagrindinis privalumas bus tai, kad ekipa liks per 5 metrus nuo OVH plėtotojų ir sistemų administratorių, čia, Roubaix slėnyje.

Pagalbos pasikeitimas 5 sakiniais:
- vienas ir nemokamas telefono numeris,
- neliks apmokamo numerio,
- komercinė pagalba visais klausimais pasiekiama el. paštu, telefonu ir gyvai,
- pagalba perpardavėjams,
- mokama pagalba VIP ir pritaikymas pagal techninius poreikius bei techniškesnis ir/ar taikomasis atsakas.

Štai taip keisis pagalba Prancūzijoje. Kai tai bus baigta Lilyje, pradėsime keitimus filialuose. Norime, kad klientai žinotų apie OVH Europoje, komercinė pagalba liktų aukščiau (o techniniai atsakymai būtų kaip įmanoma naujoviškesni, OVH nepakeis veido, tiesiog išties ranką, ko anksčiau nedarė...).

Kai baigsime Lilyje, sukursime tokią pat pagalbą Lione, Bordo, Rene ir, žinoma, Paryžiuje. Siekiame įsikurti racionaliose vietose ir aptarnauti kiekvieno regiono klientus (Prancūzijoje ir Europoje).

Linkėjimai,
Octave