We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Re: pagalbos kaina, perpardavėjai ir skirtieji serveriai


oles@ovh.net
08-14-2010, 12:02 AM
Laba diena,
Ačiū už atsiliepimus.

Prasidėjo diskusijos dėl vidinių sprendimų ir ore pakibo skirtingos idėjos. Norėdami greičiau pasiekti konkrečius sprendimus, pradėjome bendrauti atviriau ir tiesmukiškiau. Visi sakė tai, ko nori. Taip pat norėjome gauti kaip įmanoma daugiau atsiliepimų ir aptarti "iš pagrindų": pateikiame šokiruojančią idėją ir žiūrime, kaip tai priimsite. Tokio "emocionalaus" metodo privalumas yra tas, kad greitai išaiškėja pasiūlymų problemos ir matome metodą, kaip jų išvengti nenukrypstant į šalį. Nepatogu tai, kad tai vargina ir reikalauja daug energijos (iš mūsų ir jūsų), be to, galima pereiti prie metafizinių klausimų, kurie nėra susiję su pradine tema. Taigi. Nėra tobulo metodo diskutuoti su 2000-3000 žmonių el. pašto konferencijose ir forumuose 11 kalbų. Tačiau po to bent jau galėsime greičiau veikti.

Kokie viso to rezultatai?

Perskaitėme viską ir aptarėme viduje. Paaiškėjo, kad neturime atsakymų į visus klausimus ir nematome visų galimų kelių.

Ko mes ieškome?

Pamirškime kainų klausimą. Tai antrinis dalykas. Norime suskirstyti pagalbą ir suteikti pagalbą, kuri labiausiai tenkintų 3 klientų grupes: sistemų administratorius/perpardavėjus, įmones ir fizinius asmenis. Šioms grupėms reikia skirtingo lygmens pagalbos. Kai kurie iš jūsų pageidauja tiesioginių pokalbių (live chat) su duomenų centro technikais. Kiti priešingai - pageidauja konsultacijų telefonu, kad galėtų pasikalbėti. Dar kiti pageidauja konsultacijų el. paštu su tuo pačiu asmeniu. Visi skirtingai reaguoja į žodį "pagalba". Todėl nusprendėme pakeisti pagalbą taip: daugiau neteikti vieno vidutinio lygmens pagalbos, kuomet vienodai bendraujama su pradedančiaisiais ("aš nieko nesuprantu, ką sako OVH") ir su profesionalais ar ekspertais ("techniškai tai nulis"), taip pat naudoti ne tuos pačius bendravimo kanalus (el. paštas, telefonas, forumas, el. pašto konferencijos, live chat). Norime pateikti visas galimybes ir tai yra mūsų idėjų variklis. Dabar jūs žinote, ko ieškote, tačiau jeigu mes pasakytume, ko mes norime, jūs daugiau nebesistengtumėte ieškoti ir nepateiktumėte mums reikalingų idėjų, kadangi mes jums pakištume idėjas, kurias... euhh ... Nemanau, kad suprantamai išsireiškiau... Tai nėra taip lengva žmogui, vardu Oles... taip taip, ir jūs ne kasdien man padedate savais žodžiais

O dabar?

Kadangi išsekote nuo šių diskusijų, kurios stovi vietoje, trumpam atsitraukime nuo naujovių. Pamatysite, kai visa tai įgaus geresnę formą (jeigu vieną dieną įgaus...) ar atrasime įdomią idėją (visada smagu pasvajoti...). Kol kas tai nėra nei vienas iš amno minėtų atvejų (tikriausiai pastebėjote...). Pagalbos problemų sprendimai neturėjo baigtis vakar, todėl reikia dar šiek tiek palaukti (bahh, pamatysime). Iš esmės, pagalba keičiasi, daug ką aiškiai matysite, tačiau dėl kai ko net nepastebėsite. Kodėl? Todėl kad ne visi vienodai reaguojame į žodį "pagalba"... euhh ... Kartojuosi...

Štai. Savaitė sklandžiai užbaigta...

Arba: Niekada negalite žinoti, ar kitą rytą neprabusite su amžiaus idėja, kuri nebuvo pateikta el. paštu... Euhh... Kurios dabar nėra... Paliekame "atvėsti" kelias dienas?..

Ačiū dar kartą!

Linkėjimai,
Octave