OVH Community, your new community space.

Pagalba GS, 3 iš 3


oles@ovh.net
06-11-2010, 06:46 PM
Laba diena,
Jau praėjo metai nuo GS projekto, dar žinomo kaip „Global Solution“, paleidimo. Tai „visiško valdymo“ paslauga, t.y. iš esmės, kitaip sakant, vietoj kliento viską valdo OVH.

Nuo tada nemažai klientų įsidiegė GS dėl įvairių priežasčių. Toks projektų „personalizavimas“ skyrėsi vienas nuo kito, todėl vėlavome su paslaugos formalizavimu. Norėjome turėti minimalią regresiją (20-ies nuo didelių projektų), kad pasiūlytume kažką, kas komerciniu ir techniniu požiūriu visiškai atitiktų kasdieninius aptarnavimo darbus.

Komercinės pagalbos skyrius išstudijavo klientų klausimus ir padarė išvadas. Iš esmės, sąskaitos buvo tarp 150 ir 600 eurų be PVM/mėn. vienam serveriui šiose srityse:
- techninės įrangos,
- serverio stebėjimo poreikius.

Dažniausiai tai būna sudėtingos infrastruktūros, pvz., vRack su dešimtimis serverių, apkrovos balansavimu, ugniasiene ir 24/24 paslauga, kai klientas bet kada gali paskambinti techniniam personalui, kuris skirtas tik šiai paslaugai, tokios sąskaitos siekdavo 3-5 tūkst. Eur./mėn. Tačiau buvo klientų, kurių sąskaitos siekė 150-200 Eur./mėn. ir serveriai būdavo visiškai administruojami.

Techninės paslaugos - tai infrastruktūrų diegimas, atsarginių kopijų darymas, paslaugų, kurios prasiskverbia į sistemą, stebi jų našumą ir generuoja įspėjimus, diegimas. Zondų sistemai, aptinkančiai problemas, keliame itin didelius kokybės reikalavimus, todėl galime reaguoti į problemas po labai trumpo laiko nuo jų aptikimo.

Kalbant bendrai, incidentų sistema tai ne tik incidentų ir įspėjimų valdymas, bet ir tiesioginis 24/24 telefoninis kontaktas su OVH technikų komanda.

Nėra kainoraščio. Nėra užsakymo internetu. Pakanka paskambinti ir pereiti prie „emocionalaus“ kontakto su OVH

Pagarbiai,
Octave