OVH Community, your new community space.

Telefonija: po 1 metų... Nuo dabar tai oficialu


oles@ovh.net
03-13-2010, 06:44 PM
Laba diena,

Jau praėjo daugiau kaip 12 mėnesių nuo to laiko, kai OVH pateikė telefonijos pasiūlymus. Tyrimai ir plėtojimas, alpha, beta ir gama testavimai užtruko daugiau kaip 18 mėnesių, kol 2009 vasarį buvo sukurti pasiūlymai.

Nuo to laiko jums išsiuntėme daugiau nei 7000 telefonų, iš kurių šiek tiek mažiau nei 6000 prijungti nuolatos. Naudojame daugiau nei 50 000 numerių, tačiau iš jų tik kiek daugiau nei 3000 buvo sėkmingai įkelti į OVH. Jūs taip pat turite daugiau nei 30 000 ekofakso paslaugų, kurių kiekviena kas mėnesį priima bent po vieną faksogramą. OVH jungtis su pagrindiniu Prancūzijos operatoriumi (FT) metų pabaigoje atitinka 1x STM-1. Na, tai nėra didžiausias tinklas pasaulyje, tačiau OVH kasdien ramiai perduoda 100 000 jūsų skambučių.

Prieš daugiau nei 6 mėnesius OVH pasiūlė SMS paslaugą už vienodą kainą visame pasaulyje. Atvirai sakant, OVH netikėjome šios paslaugos sėkme (todėl ji nebuvo plėtojama), tačiau šią paslaugą naudoja daugybė klientų. Tai buvo pateikta kaip išbaigta paslauga, su visomis parinktimis, tačiau jos naudojimas tikrai nustebino. Matėme, kad buvo poreikis ir mes jį patenkinome. Gerai!

Šiemet užbaigsime susijungimus su kitais pagrindiniais Europos operatoriais: DTAG Vokietijoje, BT Jungtinėje Karalystėje, Telefonica Ispanijoje ir Belgacom Belgijoje. Tuomet galėsime turėti šių šalių numerius ir teikti paslaugas šiose šalyse. Visa tai turėtų būti baigta iki rugsėjo (taip, dar ilgai). Su kitais pagrindiniais operatoriais taip pat deramės, pagrinde filialų šalyse, taip pat su LU ir CH. Šiuo metu negalime pateikti datų. Viskas vyksta labai lėtai. Dirbame su papildomai apmokamais numeriais, naujais telefonais, telefonų lokacijos pasiūlymais, tele konferencijų pasiūlymais su FullHD ekranais, kad būtų galima rengti konferencijas, lyg visi asmenys būtų viename kabinete... Viskas vystoma mūsų ritmu ir iki galo.

Plėtodami šias paslaugas, atsižvelgiame į 2 dalykus:
- Klientų atsiliepimus;
- Mūsų pačių poreikius.
Konkretūs mūsų vidiniai poreikiai ir konkreti mūsų įmonės valdymo patirtis veda mūsų komandas prie vidinio bendravimo sprendimų ir... sukuriami produktai jums OVH susidaro iš maždaug 300 asmenų 14 šalių, nuo Portugalijos iki Suomijos... Ir kilusioms vidinėms problemoms turime rasti sprendimą, kuris rinkoje dar neegzistuoja. Arba nupirkti jį, jeigu jis egzistuoja.
Paprasta.

Taigi...

Viskas, kas čia išdėstyta, sako, kad OVH greitu metu pateiks SDSL pasiūlymus. Papildysime telefonijos pasiūlymus prieiga prie interneto ir pasiūlysime paslaugomis bei kaina patrauklius pasiūlymus. Norėdami užtikrinti sėkmę, atakuosime 2 frontais:
- OVH nuo gegužės/birželio kelis mėnesius Lille mieste vykdys TirP darbus. Kodėl TirP? Užbaigsime 20-o NRA pergrupavimą kampelyje, kad... pamatytume, ką galime padaryti... su šiuo NRA. Turime kelias idėjas, kurios tikrinamos laboratorijoje ir paleisima aplha. Po to, jeigu viskas veiks, paleisime beta.. Taiki, reikia, kad tai veiktų Paskelbsime beta testuotojų paiešką... Mes turime tam tikrų poreikių. Ačiū iš anksto
- Tuo pat metu visoje Prancūzijoje pradėsime perpardavinėsime tradicinį SDLS su 2/4 ar 8 Mbps už patrauklią kainą ir pateiksime pasiūlymą įmonėms. Dėl to reikės sukurti nuosavą tinklą tarp Lilio, Paryžiaus, Liono, Marselio ir Bordo (jau vykdoma) ir sujungsime FT, SFR bei Comptel pasiūlymus. Kalbant apie kainas, jokių naujovių šiame lygyje.

Numatėme naujas darbo vietas, kad sustiprintume sistemos administratorių, plėtotojų ir pagalbos skyriaus komandas.

OVH negalvoja apie pasiūlymus plačiajai visuomenei. Mūsų rinka yra "įmonės, turinčios poreikių internete" ir "cross selling" pasiūlymai, kitaip sakant, viena vieta visoms paslaugoms, 1 kontaktinis asmuo visų problemų sprendimui ir valdymo palengvinimui (jeigu kas nors neveikia, žinome, kad tai OVH klaida).

Štai. Gavosi ilgas. Atsiprašau...

Pagarbiai,
Octave