We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

pagalba 2010 ...


oles@ovh.net
12-30-2009, 08:00 PM
laba diena,

Kaip jau ir buvo minėta netrukus turėsime savo pagalbos
versiją "Pagalba 2010". Tai reiškia, kad pagalbos paslaugų teikimas
bus užtikrintas svarbiausiomis valandomis, daugeliu kalbų bei
bus susijęs su daugiau paslaugų.


3 Ovh pagalbos rūšys:
- komercinė:
- klausimai, kokias paslaugas pasirinkti,
- patarimai
- techninė:
- klausimai apie įsigytų paslaugų naudojimą,
- klientų apmokymai kaip naudotis paslaugomis
- probleminiai įvykiai:
- netinkamas paslaugų veikimas
- gedimai
- programinės klaidos

Komercinė
----------
Kalbant apie komercinę pagalbą, jos paslaugas planuojame
pakeisti GS paslaugomis (Global Solutions) su pagalba visose
srityse: virtualios vietos nuomos paslaugos, klasteris, ugniasienė,
saugojimo vieta.


Techninė
---------
Techninės pagalbos evoliucija numatyta sausį su paslauga
"valdymas" (managed) 24/24 (mokama). Jeigu jūs (daugiau) nenorite
užsiimti serverio ar savo infrastruktūros valdymu, Ovh galės tai perimti
ir valdyti 24/24 už jus. Tokiu atveju jūs nebeturėsite administratoriaus
prieigos (root access), o SLA būtų suformuluota kartu.


Probleminiai įvykiai
--------
Jų pranešimo bei valdymo paslaugos pasipildys naujomis
kalbomis (čia - beta versija). Šios paslaugos tikslas: sukurti
kvitus bei paspartinti problemų sprendimą tarp įvairių padalinių, tokių kaip
duomenų centras, plėtotojai, administratoriai, įvairių produktų komandos.
Štai čia telefonų numeriai probleminių įvykių kvitų kūrimui bei jų sprendimo sekimui:

FR : 00 33 974531323
DE : 00 49 6813720422
PL : 00 48 717182370
IT : 00 39 0247921106
ES : 00 34 902906033
UK : 00 44 02033842356
Sistema yra tokia pati kaip ir kvitų kūrimas internetiniame puslapyje.


Pagarbiai
Octave